Toppendag :D

Igår va en riktig toppendag :D hade först vinterdag i skolan, och då hade jag slalom i Knaggebo (y)
sen hem, äta & byta om till ridkläder och åka ut till  stallet med ellen (yy) <33

gick en riktig långrunda med sussy och lollipop (läs mer om dom på min förra blogg: http://horseandcamera.devote.se/ )
sen kollade vi med Conny om vi fick rida Melody (jag) och Lillan (ellen). De är två underbara travare med riktig power i sig ^^ ville bara springa hela tiden x] skulle trava en bit och Melody börjar gallopera, och jag kan säga att de inte va ngn långsam galopp där ^^ och Lillan travade brevid.. när vi väl fått stopp på dom börjar båda asgarva :DD
aja, måste göras om!
senare blire att åka ut till stallet, och kameran hänger med.. så ni kan förvänta er bilder! :D
skriver senare
PussPuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0