Allt...

sorry att jag inte har varit så aktiv på bloggen.. men jag har inte tid :/
aja, va i stallet idag :) Började med att rida Lillan (ellen) och Melody (jag) och idag kunde vi faktiskt kontrolera dom hyfsat ^^ höhö fyy va dom pollarna springer :D och så är dom ju travare och har världens skummaste trav x] man typ "skumpar" fram x) höhö
som jag sa till mamma: de är askul, de känns som ngn blandning mellan trav, galopp & bocksprång ^^
När vi hade kommit tillbaka med dom tog vi ut sussy & lollipop på en liten sväng :) och vet ni...? Idag fick vi på Sussy baksydd för första gången :DD försökte igår, men då gick de inte så bra.. höhö vi fick bara på ett ;)
Och jag måste bara säga att SUSSY ÄR JÄTTESÖT I DE NYA TRÄNSET!!! Hon passar verkligen i rosa :]
Sen blev de mys med familjen :D kollade på melodifestivalen... och som jag skrivit på både bdb & facebook så va de inte den bästa låten som van, men de va fan den snyggaste artisten!! Mamma å pappa har fått höra hur snygg han är hela kvällen x] typ som när de va eftersnack och de va en intervju med Eric och pappa bah: men hur ser hon ut (asså den som intervjua)
jag: men kolla inte på henne... Kolla på snygg-eric ist
Pappa: äh...
aja, sorry för rörigt inlägg...
/tovewiberg'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0