"Inställt"

Hejsan ^^
Hade ju tänkt att gå lite i skogen me suus & loll idag, men det blev inte som planerat x]
vi tog istället lite pyssel med dom ute :D jag tror dom tycker att de va lite skönt att inte
behöva jobba så hårt idag :] vi ryktade och myste till en början (:
sen tog jag och klippte man&lugg på sussy,vilket som verkligen behöves ^^
svansen behöver oxå klippas med de fixar jag imon, jag ville inte göra
det ute med tanke på att hon kan vända upp och sparka mej hur lätt
som hellst då! x] sen provade vi att duscha dom ute med slangen
och det gick bättre än förväntat! Pånisarna va jätteduktiga! :D
aja, imon blire nog longering med sadel som väntar!
Ha de bäst! Pusspuss
/tovewiberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0